Hulp nodig?
Bekijk ons hulpaanbod en de zorgroute.
Over De Brug
Maak kennis met onze instelling en identiteit.
Clientinformatie
Bekijk alle relevante info voor clienten online.
Bekijk ons hulpaanbod en de zorgroute.
Maak kennis met onze instelling en identiteit.
Bekijk alle relevante info voor clienten online.
Het is belangrijk dat cliënten kunnen meepraten en meedenken over wat er bij De Brug gebeurt. Dit is de reden dat er een cliëntenraad is.
De cliëntenraad praat namens alle cliënten met het management over onderwerpen die belangrijk zijn zoals zorgprogramma’s, het Inloophuis en de woonhuizen (faciliteiten, personeel, huisregels en veiligheid). Daarnaast kan de cliëntenraad ook zelf advies geven.
Wat doet de cliëntenraad:
– houdt regelmatig contact met cliënten over onderwerpen die voor hen belangrijk zijn en hoe zij die ervaren.
– spreekt namens cliënten met het management over belangrijke wijziging van de organisatie, zoals inkrimping of uitbreiding van werkzaamheden.
– mag ongevraagd of gevraagd advies geven om de kwaliteit van zorg positief te beïnvloeden.
In de cliëntenraad zitten cliënten, ex-cliënten en ouders/partners die zelf een traject volgen of van wie de naaste een traject gevolgd heeft. Uit eigen ervaring weten zij hoe het is om in behandeling te zijn bij of begeleid te worden door Stichting De Brug. Daardoor voelen zij zich extra betrokken bij de belangen van cliënten.
De huidige raad bestaat uit:
Kevin Herman (Voorzitter)
Servaas Oomes
Nasar Rusheidat
Joke de Roode
Cocky Wolff-Zandbergen (Ondersteuner)
Je kunt de cliëntenraad bereiken door een email te sturen aan clientenraad@debrughelpt.nl of gebruik te maken van het contactformulier.
Let op: de informatie welke u via dit formulier verstuurd wordt via een beveiligde verbinding direct verzonden naar de cliëntenraad. De informatie wordt niet opgeslagen.