Hulp nodig?
Bekijk ons hulpaanbod en de zorgroute.
Over De Brug
Maak kennis met onze instelling en identiteit.
Clientinformatie
Bekijk alle relevante info voor clienten online.
Bekijk ons hulpaanbod en de zorgroute.
Maak kennis met onze instelling en identiteit.
Bekijk alle relevante info voor clienten online.
Klachten over behandeling
De medewerkers van De Brug doen hun uiterste best iedere behandeling goed te laten verlopen en alle administratieve procedures correct af te wikkelen. Voor het geval je meent dat er een fout is gemaakt of dat je meent te worden benadeeld, kent De Brug in samenwerking met De Hoop een klachtenregeling zoals bedoeld in de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).
De Brug kent een interne klachtenfunctionaris die bemiddelt tussen klager en de betreffende medewerker van De Brug. Klachten kunnen per e-mail via klachtenfunctionaris@dehoop.org worden ingediend.
Onderstaand treft u het klachtenregelment van De Hoop Groep.
Algemene klachten
De Brug wil op een goede en verantwoorde manier zorg bieden. Toch kunt u tegen zaken aanlopen waarvan u melding wilt maken.
U kunt u klacht mailen naar klachten@debrughelpt.nl.
Project Re-integratie
Indien uw klacht het Project Re-integratie betreft (valt onder Platform Kocon) is de procedure als volgt: u dient uw klacht schriftelijk in bij het management van De Brug, Postbus 2121, 2220 BC Katwijk ZH. De afhandeling van uw klacht wordt op schrift gesteld. Als u niet tevreden bent over de afhandeling kunt u met deze schriftelijke afhandeling een klacht indienen bij de klachtencommissie van Viteria, Molenstraat 30, 4201 CX, Gorinchem.