Locatie: Katwijk
Sluitingsdatum: 8 september 2025
Voor veel mensen is de stap naar hulpverlening groot. Als administratief medewerker cliëntadministratie ben jij het eerste aanspreekpunt en daarmee het warme welkom dat cliënten nodig hebben. Je ontvangt hen vriendelijk aan de balie of aan de telefoon en zorgt ervoor dat zij zich gezien en gehoord voelen. Je coördineert aanmeldingen en voert diverse administratieve taken uit die bijdragen aan een soepel verlopend zorgproces.
Wat je doet als administratief medewerker cliëntadministratie
Als onderdeel van het team Bedrijfsbureau ben je medeverantwoordelijk voor de gehele administratieve backoffice van onze organisatie. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Het vriendelijk te woord staan van onder andere cliënten aan de balie en via de telefoon.
- Het verwerken van verwijzingen en het aanmelden van cliënten.
- Het beheren, controleren en verdere administratieve taken van cliëntendossiers (ten behoeve van behandeling en begeleiding), mede ter ondersteuning van de coördinator zorg.
- Het behandelen van binnenkomende e-mails.
- Het bijhouden van de map voor de telefonische bereikbaarheidsdienst en uitgifte van de bereikbaarheidstelefoon.
- Het signaleren en verbeteren van administratieve processen.
- Het bijdragen aan een cultuur van rust, vertrouwen en verbondenheid – voor cliënten én collega’s.
Wat krijg je van ons
- Een betekenisvolle werkplek waar je werkt vanuit je professionaliteit én je christelijke geloof.
- Een afwisselende functie binnen een hecht team van betrokken christen-professionals.
- Een open cultuur waarin jouw ideeën en kritische blik gewaardeerd worden
- Een bruto maandsalaris van € 2.366,- tot € 3.380,-, afhankelijk van niveau en gerelateerde werkervaring (volgens salarisschaal 30/35 van de CAO GGZ)
- Reiskostenvergoeding volgens de CAO GGZ
- 166 vakantie-uren per jaar (bij fulltime dienstverband)
- Levensfasebudget-uren en balansbudget volgens de CAO GGZ
- Vakantiegeld van 8,33% en een eindejaarsuitkering van 8,33%
- Pensioensopbouw via Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW)
- Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
Wat wij vragen van jou / Wat breng jij mee
- Een administratief-secretariële opleiding en/of in de praktijk verkregen vakkennis op gebied van administratie op mbo-niveau.
- Affiniteit met de doelgroep (verslavingszorg en maatschappelijke ondersteuning).
- Zelfstandigheid, flexibiliteit en oplossingsgericht denken.
- Goede communicatieve vaardigheden en ruime ervaring met pc-applicaties.
- Je bent niet bang voor de telefoon
- Beschikbaarheid voor 24 uur per week (meer in overleg mogelijk)
- Meedraaien in het rooster tijdens de openingstijden op maandagavond.
Wat De Brug doet
Wij zijn meer dan een polikliniek voor mensen die een verslavingsvrij leven willen leiden. Als organisatie begeleiden wij cliënten ook naar werk en een woning. Naast een Inloophuis, woontrajecten en dagbesteding, werken wij samen met lokale ondernemers in Katwijk. Wij willen als organisatie midden in de samenleving staan en onze ambities is om een bredere GGZ instelling te worden, waar iedereen zich gezien en gehoord voelt.
Kopje koffie?
Ben je enthousiast geworden? Stuur dan je cv en motivatie naar ons op. Heb je vragen of wil je meer weten over de functie of onze organisatie? Neem dan gerust contact op met ons via 071-403 37 33 of info@debrughelpt.nl. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten – misschien wel bij een kop koffie!
Sluitingsdatum: 08-09-2025